Home » 2024»Февраль»4 » ВЕДЬМАК: ВРЕМЯ ВОЛКОВ — ДИСКОГРАФИЯ 2024 Download
21:38
ВЕДЬМАК: ВРЕМЯ ВОЛКОВ — ДИСКОГРАФИЯ 2024 Download
Music/Style: #Best Of #Metal_Opera / Heavy Metal Data:5/02/2024 Format:MP3/320 kbps Label: #Beatport
"Download MP3: Ведьмак Время волков дискография 2024"
Tracklist / Top tracks 6 / 21:43 Ведьмак: Время волков — Время волков 4:46 Ведьмак: Время волков — Голод крови 2:44 Ведьмак: Время волков — Жажда жить 5:00 Ведьмак: Время волков — Ночной кошмар 3:01 Ведьмак: Время волков — По следу зверя 3:00 Ведьмак: Время волков — Спустя Забвение 3:14
"free download torrent music, mp3 or flac" — "скачать музыку бесплатно" #Музыка/downloaden/herunterladen/Télécharger/Bitcoin/ ダウンロード/stažení/Scarica/descargar/niðurhal/nedlasting/다운로드/下載.
De Russische nieuwe Metal Opera “Witcher: Time of Wolves” presenteerde hun debuutsingle van het komende project “Time of Wolves”. Zoals de makers zelf zeggen, is het een muzikale fanfictie gebaseerd op het werk van Andrzej Sapkowski en CDPR-games. Het nodigt de luisteraar uit om zich onder te dompelen in de wondere wereld van monsterjagers onder de gitaarriffs van klassieke Heavy Metal. Het project heeft zijn derde werk gepresenteerd, dat het titelnummer is geworden.
Metalopera "The Witcher: Time of Wolves" ‘Ik ben een simpele hekser. Ik vecht niet tegen draken, ik verbroeder niet met koningen, ik slaap niet met tovenaressen.’ — Eskel, hekser van de School van de Wolf. Metalopera The Witcher: Time of Wolves is een muzikale fanfic gebaseerd op het werk van Andrzej Sapkowski en CDPR-games. We nodigen je uit om jezelf onder te dompelen in de wondere wereld van monsterjagers, begeleid door de gitaarpartijen van klassieke Heavy Metal.
Metalopera "The Witcher: Time of Wolves" The Witcher: Tijd van Wolves – 2023 – Tijd van Wolves Een nieuwe muzikale creatie uit de metal-operacyclus “The Witcher: Time of Wolves”. Zesde in de discografie van het project. Nou, het lijkt mij dat nog een paar klappen met de magische staf (op de mengtafel))) en het album klaar zal zijn. Is het niet? Dit is waar. Ik heb de persoonlijkheden van de betrokkenen een beetje doorgenomen en besefte dat het onderwerp serieus zou zijn, de implementatie zou op het niveau zijn - zowel muzikaal als technisch, omdat dit een belangrijke voorwaarde is, vooral wanneer het stuur van Samsara naar de realisatie draait van een fysiek object, bijvoorbeeld een compact disc. Welnu, dit zijn geen nutteloze vorderingen, maar gewoon een verklaring. En het bleek dat ik een beetje gelijk had)) “Time of Wolves” is Heavy Power Metal met een opera-metal-twist. Dergelijke technische opdrachten impliceren een grotere sfeer van de muzikale begeleiding van de zanglijn (en vice versa) en de conditionaliteit ervan door een of andere plotwending. Hier liggen zowel de voor- als nadelen van het Metal Opera-genre zelf. Hier moet je vaak iets kiezen: óf muzikale samenhang (tussen de reeds geschreven delen), die de muziekauteur veroordeelt tot een zekere fixatie op het hoofdthema, óf een verbeeldingskracht van de maker binnen het ‘starre’ raamwerk van Metal. Dus veel succes voor de componist, en het allerbelangrijkste: verbreed je muzikale horizon, omarm andere genres, zonder terug te kijken naar de ‘roedel wolven’ die hun achterstand inhalen. Bovendien stellen DEZE zanger en zijn capaciteiten hem in staat om te werken op de kruispunten van Thrash Metal, Death Metal en iets anders (Gothic Metal bijvoorbeeld, wat gemakkelijk kan worden gerechtvaardigd door de verhaallijn). Een paar woorden over de zanger. Ofwel is alles hier op de een of andere manier ingewikkelder geworden, ofwel is alles in dit nummer zo sterk gedramatiseerd (dat de zanger opmerkelijke capaciteiten moest tonen om de hoofdpersoon emotioneel te belichamen), of ik heb Power Metal al een hele tijd niet meer ingeschakeld. Het lijkt erop dat dit niet de eerste keer is dat ik naar Anton luister, maar nu merk ik de toegenomen dynamiek en kunstzinnigheid van zijn rockzang, wanneer de uitvoerder letterlijk zijn rol beleeft. Vijf minuten na het nummer krijgen we voor het eerst een ‘sprookjesachtig’ thema voorgeschoteld, dat bij sleutelwoorden plotseling tot emotionele pieken stijgt. Na de ontwikkeling van de plot verandert de 'verhalenverteller' in de hoofdpersoon, die wordt gekenmerkt door afgemeten woede en een speciale aanval in de uitvoering. Een mooi voorbeeld van een breed emotioneel bereik in vijf minuten. Het is alsof de zanger NIETS TE ZEGGEN heeft, vooral omdat hij volledig betrokken is bij de plot van “The Witcher: Time of Wolves.” Maar dit is NATUURLIJK NIET ZO. Anton is een artiest met een grote achtergrond en ik weet zeker dat hij zijn stem kan verbeteren. Er is altijd ruimte om te groeien.
Ik zou ook graag meer significante zangpartijen horen in verdere metaloperawerken van de tweede zanger Sergei Dneprovsky, bekend bij kenners van het genre van de goede oude band Citadel. Ik kan het niet laten om, op basis van het muzikale materiaal, te zeggen over diezelfde afstandsbediening (waar je NIET met een magische staf op hoeft te slaan))), waarachter Sergei Lazar zat - (ARKONA). Ik luister in de hoogste kwaliteit en ik kan de goede eindkwaliteit opmerken. Het beste resultaat krijg je als je van de muziek geniet en niet aan het moeilijke werk van een geluidstechnicus denkt. Aan het spoor gewerkt: Anton Gruzinsky - AGE OF RAGE, RESTLESS MIND - zang, Sergey Dneprovsky - CITADEL - zang / muziek, Sergey Gavrilin - tekst, Roman Nikolajevitsj - ANTILLIA - gitaarsolo, Dmitry Mashkov - ARKTIDA - beheer van vocale opnamesessies, vocale productie, Sergey Lazar - ARKONA - mixen / masteren.
UK: Anjunabeats, Anjunadeep Release | Скачать музыку Анжунабитс и Анжунадип лейбл, альбомы и сборники бесплатно и слушать онлайн. Anjunabeats, Anjunadeep Top Music UK Music imprint.
When We Dip download music in mp3. | Скачать музыку When We Dip бесплатно и слушать онлайн. When We Dip Music, When We Dip Музыка. (Dublin / Montréal / Berlin)